2015 - 2016
Χρονιές που πέρασαν
Cine-ψ-βραδιές: ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Μια τετραμελής σουηδική οικογένεια περνά τις διακοπές της στις χιονισμένες Άλπεις. Όλα είναι σε ισορροπία και τάξη ώσπου κινδυνεύουν από μια φυσική απειλή, μια χιονοστιβάδα.
«Κατοικώ το σώμα μου»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ Σεμινάριο 40 ωρών, σε νηπιαγωγούς και δασκάλους Δημοτικών σχολείων, με τίτλο: «Κατοικώ το σώμα μου».Πρόγραμμα επικεντρωμένο σε βιωματικές
«Παιχνίδια στην τάξη μου»
ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Μέσα από την καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως οι σχέσεις με τους συνομηλίκους και τους ενήλικες, η επίλυση συγκρούσεων, η αποδοχή του εαυτού και του
«Το Σπίτι των Παιδιών»
ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Βιωματική ομάδα 12 δίωρων συναντήσεων, σε εβδομαδιαία βάση, που βασίζεται την εφαρμογή υλικού προαγωγής της ψυχικής υγεία με τίτλο «Το Σπίτι των Παιδιών»Στόχος:
Cine-ψ-βραδιές: Wild
Η Cheryl Strayed αποφασίζει να περπατήσει περισσότερα από χίλια μίλια της διαδρομής Crest Trail του Ειρηνικού μόνη της, ως τρόπο για να θεραπεύσει τον εαυτό
«Το ταξίδι σου είσαι εσύ»
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Πρόγραμμα 12 εβδομαδιαίων κλειστών συναντήσεων, που απευθύνεται σε ενήλικες που θέλουν να δουλέψουν με τον εαυτό τους σ’ επίπεδο προσωπικής ανάπτυξης,
Cine-ψ-βραδιές: BLUE VALENTINE
Ο Ντιν και η Σίντυ, ένα νεαρό ζευγάρι, μέσα από μια τρυφερή ερωτική ιστορία, ξεκινούν τη ζωή τους με όνειρα, επιθυμίες και όρεξη. Φτάνουν λίγα
Cine-ψ-βραδιές: Little Miss Sunshine
του Μάικλ Άρντ (2006) Ένα έργο φτιαγμένο πάνω στις ευαίσθητες ισορροπίες μιας οικογένειας. Ένα ταξίδι, όπως όλα τα οικογενειακά ταξίδια…, που μοιράζονται από κοινού οι
Θεατρικό δρώμενο σε μαθητές Δημοτικού
Βραχεία παρέμβαση-εκδήλωση 5 ωρών, για παιδιά, που βασίστηκε στην προβολή της παιδικής ταινίας «Οι Πέντε Θρύλοι», η οποία συνοδεύτηκε από θεατρικό παιχνίδι και εικαστική δημιουργία
«Εγώ και η εφηβεία μου»
ΟΜΑΔΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ Το πρόγραμμα «Εγώ και η εφηβεία μου» είναι ένα υλικό που δημιουργήσαμε μετά από συνεχή επαφή και δουλειά με τους μαθητές των
Βιωματικές παρεμβάσεις σε μαθητές Λυκείου
Στην Α’ τάξη του 4ου Λυκείου Αργυρούπολης και στην Β’ τάξη του 2ου Λυκείου Αργυρούπολης, γίνονται εργαστήρια- βιωματικές παρεμβάσεις 4ωρης διάρκειας, ανά σχολικό τμήμα.Στόχος είναι
Cine-ψ-βραδιές: ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Μια τετραμελής σουηδική οικογένεια περνά τις διακοπές της στις χιονισμένες Άλπεις. Όλα είναι σε ισορροπία και τάξη ώσπου κινδυνεύουν από μια φυσική απειλή, μια χιονοστιβάδα.
«Κατοικώ το σώμα μου»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ Σεμινάριο 40 ωρών, σε νηπιαγωγούς και δασκάλους Δημοτικών σχολείων, με τίτλο: «Κατοικώ το σώμα μου».Πρόγραμμα επικεντρωμένο σε βιωματικές
«Παιχνίδια στην τάξη μου»
ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Μέσα από την καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως οι σχέσεις με τους συνομηλίκους και τους ενήλικες, η επίλυση συγκρούσεων, η αποδοχή του εαυτού και του
«Το Σπίτι των Παιδιών»
ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Βιωματική ομάδα 12 δίωρων συναντήσεων, σε εβδομαδιαία βάση, που βασίζεται την εφαρμογή υλικού προαγωγής της ψυχικής υγεία με τίτλο «Το Σπίτι των Παιδιών»Στόχος:
Cine-ψ-βραδιές: Wild
Η Cheryl Strayed αποφασίζει να περπατήσει περισσότερα από χίλια μίλια της διαδρομής Crest Trail του Ειρηνικού μόνη της, ως τρόπο για να θεραπεύσει τον εαυτό
«Το ταξίδι σου είσαι εσύ»
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Πρόγραμμα 12 εβδομαδιαίων κλειστών συναντήσεων, που απευθύνεται σε ενήλικες που θέλουν να δουλέψουν με τον εαυτό τους σ’ επίπεδο προσωπικής ανάπτυξης,
Cine-ψ-βραδιές: BLUE VALENTINE
Ο Ντιν και η Σίντυ, ένα νεαρό ζευγάρι, μέσα από μια τρυφερή ερωτική ιστορία, ξεκινούν τη ζωή τους με όνειρα, επιθυμίες και όρεξη. Φτάνουν λίγα
Cine-ψ-βραδιές: Little Miss Sunshine
του Μάικλ Άρντ (2006) Ένα έργο φτιαγμένο πάνω στις ευαίσθητες ισορροπίες μιας οικογένειας. Ένα ταξίδι, όπως όλα τα οικογενειακά ταξίδια…, που μοιράζονται από κοινού οι
Θεατρικό δρώμενο σε μαθητές Δημοτικού
Βραχεία παρέμβαση-εκδήλωση 5 ωρών, για παιδιά, που βασίστηκε στην προβολή της παιδικής ταινίας «Οι Πέντε Θρύλοι», η οποία συνοδεύτηκε από θεατρικό παιχνίδι και εικαστική δημιουργία
«Εγώ και η εφηβεία μου»
ΟΜΑΔΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ Το πρόγραμμα «Εγώ και η εφηβεία μου» είναι ένα υλικό που δημιουργήσαμε μετά από συνεχή επαφή και δουλειά με τους μαθητές των
Βιωματικές παρεμβάσεις σε μαθητές Λυκείου
Στην Α’ τάξη του 4ου Λυκείου Αργυρούπολης και στην Β’ τάξη του 2ου Λυκείου Αργυρούπολης, γίνονται εργαστήρια- βιωματικές παρεμβάσεις 4ωρης διάρκειας, ανά σχολικό τμήμα.Στόχος είναι