Σας καλωσορίζουμε στο βιβλιοτρόπιό μας!
Εδώ, έχετε στη διάθεσή σας ένα κατάλογο με τους τίτλους των βιβλίων που διαθέτουμε.
Η βιβλιοθήκη μας περιλαμβάνει βιβλία ψυχολογίας, λογοτεχνίας, παιδαγωγικής, φιλοσοφίας,
τέχνης, παραμύθια, επιστημονικά περιοδικά, κ.α.

Τα βιβλία μας απευθύνονται σε μικρούς και μεγάλους, γονείς, παιδαγωγούς, νέους, παιδιά, εφήβους,…
και για όποιον επιθυμεί να μας επισκεφθεί, η βιβλιοθήκη μας λειτουργεί και δανειστικά.

                                                                                                                                  Καλή ανάγνωση!

                                                                                                                                                          

Ο Ουμπέρτο Έκο με τον εγγονό του

Το γράμμα του Ουμπέρτο Έκο στον εγγονό του

Αγαπητό μου εγγονάκι,
Δεν θα ήθελα αυτή η χριστουγεννιάτικη επιστολή να θεωρηθεί υπερβολικά  συναισθηματική ή ότι έχει σκοπό να σε νουθετήσει σχετικά με την αγάπη για τους συνανθρώπους μας, για την πατρίδα, για τον κόσμο, και όλα τα συναφή. Δεν θα έδινες καμιά σημασία και όταν θα έφτανε η στιγμή να θέσεις σε εφαρμογή όλα αυτά, (εσύ έφηβος, και εγώ στο επέκεινα), το σύστημα αξιών θα είχε αλλάξει τόσο πολύ, που πιθανότατα οι συμβουλές μου θα προέκυπταν ξεπερασμένες.

Διαβάστε περισσότερα:

http://paideia-online.blogspot.gr/2016/03/blog-post_23.html

Ο ρόλος της υπακοής στην κοινωνία

Μπορεί να είμαστε μαριονέτες κινούμενοι από τα νήματα της κοινωνίας αλλά διαθέτουμε αντίληψη και επίγνωση… και πιθανόν η επίγνωση να είναι το πρώτο βήμα προς την ελευθερία.

Εισαγωγή
Τα διάφορα φαινόμενα κοινωνικής επίδρασης αναπτύσσονται είτε σε πλαίσιο όπου οι πηγές επίδρασης και οι στόχοι είναι ισότιμοι , είτε σε πλαίσιο όπου η πηγή επίδρασης είναι άμεση.Υπό το πλαίσιο της άμεσης πίεσης της πηγής επίδρασης ο Stanley Milgram  δημιούργησε μια σειρά μελετών και τις παρουσίασε στο βιβλίο του «Obedience to Authority»  (Milgram, 1974).Υπό το πλαίσιο της άμεσης πίεσης της πηγής επίδρασης ο Stanley Milgram  δημιούργησε μια σειρά μελετών και τις παρουσίασε στο βιβλίο του «Obedience to Authority»  (Milgram, 1974).

Διαβάστε περισσότερα:

https://www.e-psychology.gr/diashma-peiramata-psychologias/730-milgram-experiment.html

                                         Το κουτί του Σιλάν

Εδώ και μερικές μέρες, μπορείς να βρεις στο παιδικό τμήμα των βιβλιοπωλείων ένα ιδιαίτερο, συγκινητικό, γλυκό βιβλίο. Με έναν υπέροχο πρωταγωνιστή. Αναφέρομαι στο βιβλίο «Το κουτί του Σιλάν» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ίκαρος. Αν το διαβάσεις, θα σιγουρευτείς για την ιδιαιτερότητά του. Μέχρι τότε, μπορείς να διαβάσεις την συνέντευξη που μας έδωσε η Άλκηστη Χαλικιά, συγγραφέας του βιβλίου.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα αυτού του βιβλίου και η ιστορία του;

Υπήρχε ένα μωσαϊκό εικόνων και σκέψεων μέσα μου για πολύ καιρό, ίσως και χρόνια και βρήκαν διέξοδο μέσα σε λίγη ώρα, με μια σχεδόν αυτόματη γραφή. Μπορώ να πω πως αυτή η ιστορία άρχισε από το τέλος. Ήξερα δηλαδή από την αρχή ακριβώς πώς θα τελειώσει. Είχα πρώτα συλλάβει την τελευταία εικόνα και πράξη και μετά γεννήθηκε η υπόλοιπη ιστορία. Άφησα τον Σιλάν να «κοιμηθεί»- στο συρτάρι που έλεγαν παλιά, στον υπολογιστή για την ακρίβεια- για 6-7 μήνες πριν αποφασίσω να το δείξω σε εκδότες. Ο Σιλάν κι εγώ είμαστε πολύ τυχεροί που ο Ίκαρος ενδιαφέρθηκε να πει την ιστορία του στον κόσμο.

http://www.debop.gr/deBlog/interviews/ekdoseis-ikaros-paidika-vivlia-synedefksi-me-tin-alkisti-xalikia-me-aformi-to-vivlio-to-kouti-tou-silan

 

 

  • Abigador S.N.(2011). Όταν το σώμα μιλάει. Γιαλός: Αθήνα.
  • Αθανάσιος Αλεξανδρίδης. (2017). Παιδικοί έρωτες. ΙΚΑΡΟΣ
  • Αβραμίδης Αθ.(1991). Η απομυθοποίηση των ναρκωτικών… και  με ελπίδα. Ακρίτας: Αθήνα.
  • Αγαλιώτης Ι.(2006). Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Αγαλιώτης Ι.(2006). Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Αγαπητού- Χαλμπέ Β.(2010). Το υπερκινητικό παιδί στην προσχολική και την πρώτη παιδική ηλικία. Πεδίο: Αθήνα.
  • Adams K.(1992). Το παιδί σας μπορεί να γίνει έξυπνο αλλά και ευτυχισμένο. Θυμάρι : Αθήνα.
  • Adler A.(1974). Τα προβληματικά παιδιά. Μπουκουμάνη: Αθήνα.
  • Alison Blenkinsopp anh Rhona Panton. (1991). Health Promotion for Pharmacist.Oxford Medical Publications
  • Irvin D. Yalom.(2005). Θεωρεία και πράξη της ομαδικής ψυχοθεραπείας. Αθήνα. Εκδόσεις Άγρα
  • Αλεξανδρίδης Α.(2007). Η Βία. Ίκαρος: Αθήνα.
  • Αμπατζόγλου Γ. & Μανωλόπουλος Σ.(1998). Προσεγγίσεις της γέννησης. University Studio Press: Θεσσαλονίκη.
  • Αμπατζόγλου Γ. & Μανωλόπουλος Σ.(2001). Προσεγγίσεις του βρέφους. University Studio Press: Θεσσαλονίκη.
  • Αμπατζόγλου Γ.,Μανωλόπουλος Σ., Σκουλικά Α. & Παπαληγούρα Ζ.(2008). Προσεγγίσεις V: η σωματική υγεία του βρέφους και ο ψυχισμός. University Studio Press: Θεσσαλονίκη.
  • Ανδροπούλου Δ., Θεοδωρίδης Ε.& Παπανικολάου Ν.(Επιμ.).(2012). Λακανική κλινική τοξικομανίας. Εκρεμμές: Αθήνα.
  • Anzieu D., Καραπάνου Φρ., Gillibert J., Green A., Νικολαϊδης Ν. & Ποταμιανού Α.(1983). Ψυχανάλυση και ελληνική κουλτούρα. Ράππα: Αθήνα.
  • Ανζιέ Ν.(2003). Το εγώ –δέρμα. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Balier C.(1998). Ψυχανάλυση της βίας. Νεφέλη: Αθήνα.
  • Βαρτζόπουλος Γ., Διαλλινά Μ., Μαλαγάρης Ε., Πλουμπίδης Δ., Στυλιανίδης Ε., Τζαβάρας Ν. & Τζάκσον Δ.(2002). Σχιζοφρένεια. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Βασλαματζής Γ.(2000). Ανάμεσα στη σύγχυση και τη δημιουργικότητα. Εληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Βασλαματζής Γ., Ζέρβης Χρ., Ιωάννοβιτς Ε., Κοκκώση Μ., Λαμνίδης Ν., Τσάνη Χ.,& Χατζηανδρέου Μ.(Επιμ.).(2005). Ο οριακός ασθενής. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Βασματζίδης Π.(2001). Ερμηνεία των ονείρων. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Βάρβογλη Λ.(2005). Τι συμβαίνει στο παιδί;. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Basch- Kahre E.(1999). Γυναίκα και ανδρικά πρότυπα. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Baudrit A.(2007). Η Ομαδοσυνεργατική μάθηση. Κέδρος: Αθήνα.
  • Baumann J.& Vontobel A.(1997). Μπορεί να αφορά και το δικό μας παιδί. ΕΠΙΨΥ- ΟΚΑΝΑ: Αθήνα.
  • Baum H.(2007). Αφού δεν με παίζουν. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Baum H.(2007). Εγώ το θέλω τώρα. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Baum H.(2008). Χαζό είμαι να κάτσω φρόνιμα. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Berger J.(1980). H εικόνα και το βλέμμα. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Βεργοπούλου Θ.(2005). Χαμένα όνειρα, κρυφές επιθυμίες της ψυχής. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Βίννικοτ Ν.(1976). Το παιδί, η οικογένεια και ο εξωτερικός του κόσμος. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Bluestein J.(2000). Γονείς, έφηβοι και όρια. Δίοδος: Αθήνα.
  • Bluestein J.(2000). Εγχειρίδιο για γονείς. Δίοδος: Αθήνα.
  • Brock E.S., Sandoval J. & Lewis S.(2005). Διάκριση κρίσεων στο σχολείο. Τυποθήτω: Αθήνα.
  • Bydlowski M.(2009). Το χρέος της ζωής. Παπαζήση: Αθήνα.
  • Γαλανάκη Ε.(2003). Η νεκρή μητέρα. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Carr- Gregg M. & Shale E.(2005). Εφηβεία. Ωρίων: Αθήνα.
  • Γιαννέλος Α.(2009). Η παιδαγωγική σχέση εκπαιδευτικού- μαθητή. Γρηγόρη: Αθήνα.
  • Γιούνγκ Γ.Κ.(1974). Άνθρωπος και ψυχή. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Γεωργίου Ν.Σ.(2005). Ψυχολογία των οικογενειακών συστημάτων. Άτραπος : Αθήνα.
  • Γκαρμπάρ Κ.& Τεοντόρ Φ.(1996). Η οικογένεια μωσαϊκό. Πατάκη: Αθήνα.
  • Γκρίνσον Ρ.(2002). Η τεχνική της ψυχανάλυσης: Θεωρία και πράξη. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Γκόλντρικ Μακ Μ.& Γκέρσον Ρ.(1999). Το γενεόγραμμα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Γκοτζαμάνης Κ.(1995). Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. Ελληνικό Σεξολογικό Ινστιτούτο: Αθήνα.
  • Courtecuisse V.(1998). Βία στο σχολείο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Dalley T., Case C., Schaverien J., Weir F., Halliday , Nowell Hall P. & Waller D.(1998). Θεραπεία μέσω τέχνης. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Δικαίου Ε., Ηλιόπουλος Β. & Τασάκου Τ.(2008). Μίλα μη φοβάσαι. Ε.ΨΥ.ΠΕ.: Αθήνα.
  • Δουμάνη Χ.Μ.(1989). Η ελληνίδα μάνα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Dolto F.(1993). Μεγαλώστε σωστά το παιδί σας. Γιαλλέλη: Αθήνα.
  • Douglas T.(1997). H επιβίωση στις ομάδες. Ελληνικά Γράμματα : Αθήνα.
  • Dowling E. & Osborne E.(2001). Η οικογένεια και το σχολείο. Gutenberg: Αθήνα.
  • Εθνικό Συμβούλιο Κατά των Ναρκωτικών.(1988). Πανελλήνια συνδιάσκεψη κατά των ναρκωτικών. Εθνικό Συμβούλιο Κατά των Ναρκωτικών: Αθήνα.
  • Ελληνική Εταιρία Ψυχικής Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του παιδιού.(1990). Μαθησιακές δυσκολίες: Σύγχρονες απόψεις και τάσεις. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία (1991). Ψυχοκοινωνική διάσταση του καρκίνου. Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία: Αθήνα.
  • Elkaim M.(1991). Αν μ’αγαπάς, μη μ’αγαπάς. Κέδρος: Αθήνα.
  • Εστιβίλ Ε. & Μπεχάρ Δε Σύλβια.(2002). Κοιμήσου παιδί μου. Πατάκη: Αθήνα.
  • Ευδοκίμου- Παπαγεωργίου Ρ.(1999). Δραματοθεραπεία μουσικοθεραπεία. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ευρωπαϊκή επιτροπή.(2003). Enjoying the nightlife in Europe: the role of moderation. IREFREA: Ισπανία.
  • Filliozat I.(2000). Στην καρδιά των συναισθημάτων του παιδιού. Ενάλιος: Αθήνα.
  • Filliozat I.(2006). Σε μισώ, σ’αγαπώ. Ενάλιος: Αθήνα.
  • Fontana D.(1996). Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Ford G.(2006). Ευτυχισμένα μωρά. Lector: Αθήνα.
  • Freire P.& Shor I.(2011). Απελευθερωτική παιδαγωγική. Μεταίχμιο: Αθήνα.
  • Freud S.(2004). Μαθήματα ψυχικής ανατομίας. Ροές: Αθήνα.
  • Freud S.(2008). Το εγώ και το αυτό. Πλέθρον: Αθήνα.
  • Freud S.(2009). Το ανοίκειο. Πλέθρον: Αθήνα.
  • Freud S.(2009). Το ευφυολόγημα και η σχέση του με το ασυνείδητο- το χιούμορ. Πλέθρον: Αθήνα.
  • Fromm E.(1975). Η ξεχασμένη γλώσσα. Μπουκουμάνη: Αθήνα.
  • Ζαφείρης Γ.Α., Ζαφείρη Α.Ε. & Μουζακίτης Μ.Χ. (1999). Οικογενειακή Θεραπεία. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Giddens A.(1989). Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Goldenberg I. & Goldenberg H.(2005). Οικογενειακή Θεραπεία. Έλλην: Αθήνα.
  • Goleman D.(1998). H συναισθηματική νοημοσύνη. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Goleman D.(2005). Καταστροφικά συναισθήματα. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Golser B.& Messerschmitt P.(1987). Το παιδί  σε κατάθλιψη. Χατζηνικολή: Αθήνα.
  • Gottman J.(2000). H συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Guerney G.B.(1996). Βελτίωση σχέσεων. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Θεριανός Κ.(2006). Αποτελεσματικά σχολεία και εκπαιδευτικοί. Τυπωθήτω: Αθήνα.
  • Horney K.(1997). H ψυχανάλυση και η τεχνική της. Δίοδος: Αθήνα.
  • Ιωαννίδου – Johnson Α.(1998). Προκατάληψη, ποιος, εγώ; Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Janov A.(1989). Πρωτογενής κραυγή Α’. Μπουκουμάνη: Αθήνα.
  • Janov A.(1989). Πρωτογενής κραυγή Β’. Μπουκουμάνη: Αθήνα.
  • Jennings S. & Minde A.(1996). Μάσκες της ψυχής. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Johnson E.V.(2004).Εξάρτηση και παρέμβαση. Δίοδος: Αθήνα.
  • Jung C.G.(1988). Τέσσερα αρχέτυπα. Ιάμβλιχος: Αθήνα.
  • Jung C.G.(2006). Η ψυχολογία της μεταβίβασης. Ιάμβλιχος: Αθήνα.
  • Καές Ρ.(2007). Ένας πληθυντικός ενικός. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Kaes R.(2008). Οι ψυχαναλυτικές θεωρίες της ομάδας. Δαίδαλος: Αθήνα.
  • Καϊλα Μ.(1998). Η σχολική αποτυχία. Ελληνικά γράμματα: Αθήνα.
  • Καλαιντζοπούλου Μ.(2001). Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματία. Τυπωθήτω: Αθήνα.
  • Καλαντζή Α.(2000). Θέματα επιμόρφωσης ευαισθητοποίησης στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Καλλινάκη Θ.(1997). Αιμομιξία και θεραπευτικό πλαίσιο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Κανελλοπούλου Β.(2000). Ψυχαναλυτική θεώρηση του πόνου. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Καράβατος Θ.(1991). Τα πρώτα βήματα της Ψυχολογίας στην Ελλάδα. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Κατάκη Χ.(1998). Οι τρείς ταυτότητες της ελληνικής οικογένειας. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Κατάκη Χ., Μπαλάσκα Ι. & Ρεζίτη Β.(2003). Το φυλαχτό. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Κατωπόδη Α.(2005). Παιδική Σεξουαλική κακοποίηση. Μαράθια: Αθήνα.
  • Κέϊσμεντ Π.(1989). Μαθαίνοντας από το μαθητή. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Klein M.(2002). Οι απαρχές της μεταβίβασης. Μεταίχμιο: Αθήνα.
  • Κοκκέβη Α.& Στεφανής Κ.(1994). Τα ναρκωτικά στην Ελλάδα. ΕΠΙΨΥ: Αθήνα.
  • Κόκκος Α.& συνεργάτες.(2011). Εκπαίδευση μέσα από τις τέχνες. Μεταίχμιο: Αθήνα.
  • Κονιαβίτης Θ.(1993). Πλουραλισμός στην κοινωνιολογία. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Κοντάκος Α.(2000). Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Κόντι Λ.(1977). Σεξ και εκπαίδευση. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Κοντογιάννη Α.(1991). Η δραματοποίηση για παιδιά. Πεδίο: Αθήνα.
  • Κοντογιάννη Α.(2012). Το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο. Πεδίο: Αθήνα.
  • Κοντογιάννη Α.(2012). Η δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση. Πεδίο: Αθήνα.
  • Κορντιέ Α.(2005). Γιατρέ, γιατί το παιδί μου έχει πρόβλημα;. Ολκός: Αθήνα.
  • Κορντιέ Α.(2008). Κουμπούρες δεν υπάρχουν. Ολκός: Αθήνα.
  • Κούπερ Ν.(1996). Η γραμματική της ζωής. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Κράμερ Μ.(1992). Επάγγελμα μωρό. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Kreisler L.(1994). Η ψυχοσωματική του παιδιού. Χατζηνικολή: Αθήνα.
  • Κρέισλερ Λ.(1995). Η σύγχρονη ψυχοσωματική του βρέφους και του παιδιού. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Κωνσταντόπουλος Χ.(1991). Πόνος και ναρκωτικά. Εντοπία: Αθήνα.
  • Κωνσταντόπουλος Χ.(1991). Πόνος και ναρκωτικά. Πρίφτης κ’ Υιοί ο.ε.: Αθήνα.
  • Λακάν Ζ.(1990). Η οικογένεια: τα οικογενειακά συμπλέγματα στη διαμόρφωση του ατόμου. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Landyn R.(2001). Προσωπικότητα και προσωπείο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Lebovici S.& Σακελλαρόπουλος Π.(1990). Ελληνογαλλικό συμπόσιο Κοινωνικής Ψυχιατρικής. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Λεκάκης Γ. & Λιάππας Ι.(2000). Στοιχεία για τις εξαρτησιογόνες ουσίες. ΕΠΙΨΥ- ΟΚΑΝΑ.
  • Levine A.P.(2000). Το ξύπνημα της τίγρης. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Λέτσιος Κ.(2001). Το ψυχόδραμα. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Λιάππας Α. & Πομίνι Β.(2004). Ουσιοεξάρτηση. Ithaca: Αθήνα.
  • Λιβανίου Ε.(2004). Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς. Κέδρος: Αθήνα.
  • Λόντι Μ.(1980). Τα θρανία της άνοιξης. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Loos S.(1989). Novantanove giochi. Edizioni Gruppo Abele.
  • Μαδιανός Μ.(1989). Κοινωνία και ψυχική υγεία (α΄τόμος). Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Μαδιανός Μ.(1989). Κοινωνία και ψυχική υγεία (β΄τόμος). Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Mindell A.(1997). Συνομιλώντας με το σώμα που ονειρεύεται. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μαλικϊώση Λοίζου Μ.(2001). Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μαλχιόδη Κ.(2001). Κατανοώντας τη Ζωγραφική των παιδιών. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μανωλόπουλος Σ. (2010). Η τραγική ανάγνωση της ιστορίας. Ίκαρος: Αθήνα.
  • Μάνου Ν.(1995). Βασικά στοιχεία κλινικής ψυχιατρικής. University Studios Press: Θεσσαλονίκη.
  • Μάνος Κ.(2005). Παιδαγωγική ψυχολογία. Γρηγόρη: Αθήνα.
  • Μαρινοπούλου Μ. & Κεφάλας Π.(2004). Η εξαρτητική διαδικασία. Χατζηνικολή: Αθήνα.
  • Μάτσα Κ.(2007). Ψάξαμε ανθρώπους και βρήκαμε σκιές..Το αίνιγμα της τοξικομανίας. Άγρα: Αθήνα.
  • Μεγκριέ Ν.(1995). 100 θεατρικά παιχνίδια για το νηπιαγωγείο. Ντουντουμάνη: Αθήνα.
  • Μέντζος Σ.(2001). Υστερία. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Milner M.(1998). Όταν δεν μπορείς να ζωγραφίσεις. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Miller B.(2003). Χτίζοντας καλύτερη σχέση με τα παιδιά στην τάξη. Unesco: Θεσσαλονίκη.
  • Miller B.(2003). Επικοινωνώντας με τα παιδιά.Unesco: Θεσσαλονίκη.
  • Mindell A.(2002). Μέσα στη φωτιά. Γράγις: Αθήνα.
  • Minuchin S.(2000). Οικογένειες και οικογενειακή θεραπεία. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μιχαηλίδης – Νουάρος Α.(2002). Η δομή ενός ελληνικού μύθου. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Μοζάτσε Χ.(2002). Πολύ μικρός για το ένα, πολύ μεγάλος για το άλλο. Κέδρος: Αθήνα.
  • Molanar A.& Lindquist B.(1999). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μόλοχ.(1995). Le sida. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1995).La alcool. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1996).Drogues et toxicomanies. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1996). Infos sexo. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1996). Les m.s.t.. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1996).Le tabac. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μόλοχ.(1999). Menus a la carte. Collection Prévention Sourire: Παρίσι.
  • Μοκό Ζ.(1997). Ψυχανάλυση και εκπαίδευση. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Morgan M.(1995). Toμήνυμα. Διόπτρα: Αθήνα.
  • Μόρεν Ε.(2000). Οι εφτά γνώσεις κλειδιά για την παιδεία του μέλλοντος. Εικοστού αιώνα: Αθήνα.
  • Μπέγιερ Ρ.(2003). Μιλώντας για το διαζύγιο. Κέδρος: Αθήνα.
  • Μπερναρντίνι Α.(1979). Ήταν μια φορά οι κακοί μαθητές. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Μπετελχάιμ Μ.( 1990). Διάλογοι με τις μητέρες. Γλάρος: Αθήνα.
  • Μπετελχάιμ Μ.(1995). Η γοητεία των παραμυθιών. Γλάρος: Αθήνα.
  • Μπίμπου- Νάκου Ι.(2005). Πλαίσια στήριξης της οικογένειας στην πράξη. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Μπόλμπυ Τ.(1995). Δημιουργία και διακοπή των συναισθηματικών δεσμών. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Μπόσκολο Λ.& Μπερτράντο Π.(2008). Ατομική συστημική θεραπεία. Μαΐστρος: Αθήνα.
  • Μπρούζος Α.(1995). Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής. Λύχνος: Αθήνα.
  • Μπρούκ Ζ.Β.Ν.(2001). Εγχειρίδιο για παιδιά με δύσκολους γονείς. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Μπούκης δ.(1983). Τα ναρκωτικά σήμερα. Ναυτικά Χρόνια: Αθήνα.
  • Napier Y.A.(1997). Το ζευγάρι, ο εύθραυστος δεσμός. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ναυρίδης Κ. & Χρηστάκης Ν.(1997). Ταυτότητες. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ναυρίδης Κ.(2005). Ψυχολογία των μαζών. Παπαζήση: Αθήνα.
  • Ναυρίδης Κ.& Χρηστάκης Ν.(2010). Το υπερνεωτερικό υποκείμενο. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Νέστορος Ι.(Επιμ.).(1999). Η επιθετικότητα στην οικογένεια, στο σχολείο και στην κοινωνία. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ντανιέλ Μαρσελλί. (2002). Αναστατωμένοι έφηβοι…Αναστατωμένοι γονείς. Εκδόσεις Πατάκη .Αθήνα
  • Νίλσεν Μ. & Παπαφάτου Δ.(1999). Όταν η αρρώστια και ο θάνατος αγγίζουν τη σχολική ζωή. Πρακτικά συμποσίου: Υπουργείο Παιδείας.
  • Νίλσεν Μ.(2002). Η τέχνη να είσαι γονιός. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Νόμινε Μ.(2014). Ο ψυχαναλυτής απέναντι στο ασυνείδητο. Φόρουμ Ψυχανάλυσης του λακανικού πεδίου: Αθήνα.
  • Ντέϊβις Ρ.(1998). Το χάρισμα της δυσλεξίας. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ντεμπρέ Ρ.(2001). Βρέφη και μητέρες σε απόγνωση. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ντίνκμεγιερ Ν.& Μακκαίη Γ.(2003). Γονείς & έφηβοι. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Ντίουι Τ.(1980). Εμπειρία και εκπαίδευση. Γλάρος: Αθήνα.
  • Ντράϊκωρς Ρ.(1989). Η πρόκληση να είμαστε γονείς. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ. & Ντολτό- Τόλιτς Κ.(1990). Έφηβοι – Προβλήματα και ανησυχίες. Πατάκη: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(1993). Όταν οι γονείς χωρίζουν. Εστία: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(1999). Μιλώντας για το θάνατο. Πατάκη: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2000). Το παιδί και η γιορτή. Πατάκη: Αθήνα
  • Ντολτό Φρ.(2000). Το παιδί στην πόλη. Πατάκη: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2000). Ψυχανάλυση και παιδιατρική. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2006). Σεμινάριο Ψυχανάλυσης παιδιών: 1ος τόμος. Εστία: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2006). Σεμινάριο Ψυχανάλυσης παιδιών: 2ος τόμος. Εστία: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2006). Σεμινάριο Ψυχανάλυσης παιδιών: 3ος τόμος. Εστία: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2008). Για τη μοναξιά. Σμίλη: Αθήνα.
  • Ντολτό Φρ.(2011). Η ασυνείδητη εικόνα του σώματος. Εστία: Αθήνα.
  • Ντος Ν.& Μπόστον Μ.(1996). Ο ψυχοθεραπευτής του παιδιού. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ντράικωρς Ρ.(1979). Το παιδί μια νέα αντιμετώπιση. Γλάρος: Αθήνα.
  • Ντυέρ Γ. Τι θέλετε αλήθεια για τα παιδιά σας. Γλάρος: Αθήνα.
  • Vicky Lebeau. (2001). Ψυχανάλυση και κινηματογράφος, Το παιχνίδι των σκιών. Αθήνα. Εκδόσεις Πατάκη
  • Ξωχέλλης Π.(2006). Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο. Τυπωθήτω: Αθήνα.
  • Ουόρνερ Ρ.(2004). Το περιβάλλον της σχιζοφρένειας. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Παιδοψυχιατρική.(2007). Θέματα ψυχοδυναμικής παιδοψυχιατρικής. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Πανκόφ Γ.(2004). Ο άνθρωπος και η ψύχωση του. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Παπαθανασίου Ζ., Γκοτζαμάνης Κ., Βυνάκος Γ. & Σταθόπουλος Γ.(1996). 501 ερωτήσεις για το σεξ. Ελληνικό Σεξολογικό Ινστιτούτο: Αθήνα.
  • Παπαθανασίου Ζ.(1997). Ο εύθραυστος άντρας. Ελληνικό Σεξολογικό Κέντρο: Αθήνα.
  • Παπαθανασίου Α.(2001). Θεατροπαιχνίδια. Κέδρος: Αθήνα.
  • Παπαθεοφίλου Ρ., Φραγκούλη Α., Σακκάς Δ. & Πολέμη- Τοδούλου Μ.(1994). Διεπαγγελαματική Συμβουλευτική. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Παπαμιχαήλ Γ.(1994). Η γνωστική εκπαίδευση στην πρώτη σχολική ηλικία. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Παπαναούμ Ζ.(2003). Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Τυπωθήτω: Αθήνα.
  • Παπαχρηστόπουλος Ν. & Σαμαρτζή Κ.(2011). Υγεία, Ασθένεια και Κοινωνικός Δεσμός. Opportuna: Αθήνα.
  • Πετρογίαννης Κ. & Melhuish E.C.(2001). Προσχολική ηλικία: φροντίδα- αγωγή- ανάπτυξη .Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Πιαζέ Ζ.(1999). Η γλώσσα και η σκέψη του παιδιού. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Phillips A.(2010). Το θηρίο στο παιδικό δωμάτιο. Οκτώ: Αθήνα.
  • Pittman F.(1998). Ο άνδρας σε κρίση. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Prekop J.(1992). Ο μικρός τύραννος. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Πριγκοζίν Ι. & Στέντζερς Ι.(1984). Τάξη μέσα από το χάος. Κέδρος: Αθήνα.
  • Προυκάκη Ο.(1998). Καλωσόρισες μωράκι. Το παιδί μου κι εγώ: Αθήνα.
  • Ραντίτσε Λ.Λ.(1977). Η διανοητική ανάπτυξη του παιδιού. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Resnik H.(1986). Changes- become the best you can be. Tacade.
  • Richards M.(1981). H βρεφική ηλικία. Ψυχογιός: Αθήνα
  • Ρίζος Ι.(1994). Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας στο σχολείο. Αθήνα.
  • Ρισάρ- Φρέμαν Ζ.(1998). Τι είναι η κλινική;. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Ροδαφήνος Α.(2003). Από πρίγκιπας βάτραχος και τούμπαλιν. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Roca N.(2006). Βοήθεια μπαίνω στην εφηβεία. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Ροντάρι Τ.(2001). Γραμματική της φαντασίας. Μεταίχμιο: Αθήνα.
  • Ρόσα Ν.(2006). Βοήθεια μπαίνω στην εφηβεία (οδηγός για κορίτσια). Σαββάλας: Αθήνα.
  • Roth- Michael W.(2011). Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών. Πατάκη: Αθήνα.
  • Rubin A.J.(1997). Θεραπεύοντας παιδιά μέσα από την τέχνη. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Σάλτζμπεργκερ- Ουίτενμπεργκ Ι.(1995). Η αυτογνωσία από ψυχαναλυτική θεώρηση και οι ανθρώπινες σχέσεις. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σάλτζμπεργκερ – Ουίτενμπεργκ Ι., Χένρι Τ.& Οζμπορν Ε.(1996).Η συναισθηματική εμπειρία της μάθησης και της διδασκαλίας. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Salzberger- Wittenberg I., Henry G. & Osborne E.(1996). H συναισθηματική εμπειρία της μάθησης και της διδασκαλίας. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σαμαρτζή Σ.(2002). Αντίληψη, κατανόηση και κατασκευή του χρόνου. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σαπίρο Σ.& Σκινούλις Κ.(2002).Απαντήσεις σε ερωτήσεις γονέων. Άγκυρα: Αθήνα.
  • Schiller P.(2003). Δραστηριότητες για την υποστήριξη των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης στο νηπιαγωγείο. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Satir V.(1989). Πλάθοντας ανθρώπους. Κέδρος: Αθήνα.
  • Satir V.(1992). Ανθρώπινη επικοινωνία. Δίοδος: Αθήνα.
  • Σήγκαλ Χ.(2001). Εισαγωγή στο έργο της Μέλανι Κλάϊν. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σιδέρης Ν.(1999). Κι όμως μιλάνε. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σιδέρη Α., Μπρας Α., & Γλυμίτσα Ε.(2014). Κάτι παραπάνω για την οικογένεια και το σχολείο. Ιδιωτική εκδοτική Ανθής Σιδέρη: Αθήνα.
  • Skynner R.(1989). Οικογένεια, η σύγχρονη Οδύσσεια. Κέδρος: Αθήνα.
  • Σίμος Γ.(2001). Φόβοι της παιδικής ηλικίας. University Studio Press: Θεσσαλονίκη.
  • Σολέρ Κ.(2011). 2001 Ο Λακάν μέσα στον αιώνα. Synergie: Αθήνα.
  • Σράουφ Α.(1999). Συναισθηματική ανάπτυξη. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Σχένκ Χ.(2006). Πόση μητέρα χρειάζεται ο άνθρωπος. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Τάτσης Χ.Ν.(1992). Γνωστικές προσωπογραφίες. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Τζούλης Χ.Θ.(1993). Ψυχανάλυση και λογοτεχνία. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Τσιάντης Γ.& Μανωλόπουλος Σ.(1987). Σύγχρονα θέματα παιδοψυχιατρικής (Α΄τόμος). Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Γ.(1988). Σύγχρονα θέματα παιδοψυχιατρικής (Β΄τόμος). Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Γ.(1989). Σύγχρονα θέματα παιδοψυχιατρικής (Γ΄τόμος). Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Ι. & Δραγωνά Θ.(1999). Μωρά και μητέρες. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσίαντης Ι.(2001). Εισαγωγή στην παιδοψυχιατρική. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Ι., Ξυπολητά- Ζαχαριάδη Α.(2001). Ψυχοσωματικά προβλήματα των παιδιών. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Ι.(2003). Εργασία με τους γονείς: Ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία με παιδιά και εφήβους. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Τσιάντης Ι.(2007). Πώς να μιλήσετε σε ένα παιδί για… Κόαν: Αθήνα.
  • Vander- Stel J.(1999). Εγχειρίδιο πρόληψης. ΕΠΙΨΥ- ΟΚΑΝΑ: Αθήνα.
  • Walter G.(2009). Μαμά μπαμπά πότε θα παίξετε μαζί μου. Θυμάρι: Αθήνα.
  • Watzlawick P.(1985). Φτιάξε τη δυστυχία σου μόνος σου. Άληστου Μνήμης: Αθήνα.
  • Watzlawick R.(1986). H γλώσσα της αλλαγής. Κέδρος: Αθήνα.
  • Welldon E.V.(1997). Η σκοτεινή πλευρά της μητρότητας. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Winnicott D.W.(2003). Διαδικασίες ωρίμανσης και διευκολυντικό περιβάλλον. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Yalom I.(2003). Θρησκεία & ψυχιατρική. Άγρα: Αθήνα.
  • Φιλιόζα Ι.(2013). Οι άλλοι και εγώ. Ενάλιος: Αθήνα.
  • Φιλιόζα Ι.(2015). Τα δοκίμασα όλα. Ενάλιος: Αθήνα.
  • Φίλιπς Α.(2000). Όταν λέμε όχι. Πατάκη: Αθήνα.
  • Φόρουμ Ψυχανάλυσης του λακανικού πεδίου.(2008). Τετράδια: από την υστερία στον υστερικό λόγο. Φόρουμ ψυχανάλυσης λακανικού πεδίου: Αθήνα.
  • Φραγκουδάκη Α.(1993). Γλώσσα και ιδεολογία. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Φρενέ Σ.(1969). Το σχολείο του λαού. Οδυσσέας: Αθήνα.
  • Φρόυντ. (2013). Ψυχανάλυση και εφηβεία. Βιβλιοπωλείο της Εστίας
  • Φρόϋντ Α.(1991). Παιδαγωγική ψυχανάλυση. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.(1992). Ψυχοπαθολογία της καθημερινής ζωής. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Φροϋντ Σ.(1992). Ο μικρός Χάνς. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.(1994). Ο πολιτισμός πηγή δυστυχίας. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.(2000). Δοκίμια Μεταψυχολογίας. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.& Μπρόυερ Γ.(2002).Μελέτες για την υστερία. Επίκουρος: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.(2005). Τέχνη και ψυχανάλυση. Κοροντζή: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Ζ.(2010). Αναστολή, σύμπτωμα και άγχος. Micro Books: Αθήνα.
  • Φρόϋντ Σ.(2010). Το μέλλον μιας αυταπάτης. Γκοβότση: Αθήνα.
  • Χασάπης Γ.(1987). Ψυχοπαθολογία της νηπιακής ηλικίας. Βασιλόπουλος: Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου Γ.Χ.(1999). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Bach R.(2016). O Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον. Διόπτρα: Αθήνα.
  • Diel P.(1966). Ο συμβολισμός στην ελληνική μυθολογία.Χατζηνικολή: Αθήνα.
  • Taschen.(2000). Picasso. Taschen: Γερμανία.
  • Taschen.(2000).Van Gogh. Taschen: Γερμανία.
  • Taschen.(2003). Klee. Taschen: Γερμανία.
  • Taschen.(2003). Klimt. Taschen:Γερμανία.
  • Yalom I.(2001). Όταν έκλαψε ο Νίτσε. Άγρα: Αθήνα.
  • Yalom I.(2004). Το δώρο της ψυχοθεραπείας. Άγρα: Αθήνα.
  • Α’ ΚΑΠΗ Ελληνικού. Ανθολόγιο Κειμένων. Πεϊραική Τυπογραφική: Αθήνα. [2]
  • Θεοφανόπουλος Γ.(1980). Η μπουρού.Gutenberg: Αθήνα.
  • Καραβιώτης Γ.(2006). Γράφοντας στη μητέρα Οδυσσέας: Ρέθυμνο.
  • Κεχαϊδης Δ.(1996). Δάφνες και πικροδάφνες. Κέδρος: Αθήνα.
  • Κοκορέλη Α.(1987). Η ζωή με τον πατέρα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Λόρκα Φ.-Γ. Το σπίτι της Μπερνάτας Άλμπα.Μέρμηγκας: Αθήνα.
  • Μανουσάκας Γ.(1981). Οι άνθρωποι, οι θεοί και ο Όλυμπος. Κέδρος: Αθήνα.
  • Μαρρά Ε.(1991). Η γιαλούσα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Μαυροκεφάλου Λ.(1985). Το άλλο. Κέδρος: Αθήνα.
  • Μπάντμαν Μ.(2000). Σύντομη ιστορία του σεξ. Καστανιώτη: Αθήνα.
  • Μπρύκνερ Π.(1986). Το μέγαρο των χαστουκιών. Αστάρτη: Αθήνα.
  • Παλαβός Ι.(2007). Αληθινή αγάπη και άλλες ιστορίες. Introbooks: Αθήνα.
  • Ποίηση.(1997). Νεφέλη: Αθήνα.
  • Σαιντ-Εξυπερύ Α.(2000). Ο μικρός πρίγκηπας.Πατάκης: Αθήνα.
  • Σνάιντερ Ρ. Βρομιά. Γραμματεία Νέας Γενιάς: Αθήνα.
  • Ψαραυτή Λ.(1998). Επικίνδυνα παιχνίδια. Πατάκη: Αθήνα.
  • Jeffers O.(2010). The heart and the bottle. HarperCollins: London.
  • Kent J.(2006). Αφού δεν υπάρχουν δράκοι. Μέριμνα.
  • Moore J.(2006). Έχω ένα μυστικό. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Moore J.(2006). Θα σε θυμάμαι πάντα. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Moore J.(2006). Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Moore J.(2006). Οι γονείς μου δεν είναι πια φίλοι. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Pinkney J.(2008). Μύθοι του Αισώπου. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
  • Pittar G.(2004). Η Μίλι, η Μόλι και η χαμένη κάλτσα. Σαββάλας:: Αθήνα.
  • Pittar G.(2004). Η Μίλι, η Μόλι και ο Άλφ. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Pittar G.(2004). Η Μίλι, η Μόλι και οι σπόροι του Τζίμι. Σαββάλας:: Αθήνα.
  • Pittar G.(2004). Η Μίλι, η Μόλι και το τρένο. Σαββάλας:: Αθήνα.
  • Reynolds P.(2004). Η τελεία. Αίσωπος: Αθήνα.
  • Roca N.(2006). Βοήθεια! Μπαίνω στην εφηβεία, Οδηγός για αγόρια. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Roca N.(2006). Βοήθεια! Μπαίνω στην εφηβεία, Οδηγός για κορίτσια. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Spelman C.-M.(2009). Όταν ζηλεύω. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
  • Αδερφοί Γριμμ.(1990). Τα αγαπημένα μου παραμύθια. Ηλιοτρόπιο: Αθήνα.
  • Αθανασιάδης Κ.(1997). Ο χιονάνθρωπος που ήθελε να γίνει Αη-Βασίλης. Μίνωας: Αθήνα.
  • Αμπόροου Νιούμαν Α.(2002). Το μαγικό ταξίδι του Αη Βασίλη. Άγκυρα: Αθήνα.
  • Άντερσεν Χ.-Κ.(2005). Η πριγκήπισσα και το μπιζέλι. Άγκυρα: Αθήνα.
  • Αντομαρκί Ξ.(1997). Η περιπέτεια του σπερμούλη. Ράππα: Αθήνα.
  • Βασιλειάδου Μ.(1987). Ο καραμελοβασιλιάς. Σύγχρονη εποχή: Αθήνα.
  • Βερν Ι. Ταξίδι στο κέντρο της γης. Άγκυρα: Αθήνα.
  • Γκέρτσου- Σαρρή Α.(1982). Σπίτι δίχως αυλή. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ζαραμπούκα Σ.(1980). Ομήρου Οδύσσεια. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ζαραμπούκα Σ.(1983). Αριστοφάνη, Βάτραχοι. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ζαραμπούκα Σ.(2000). Ομήρου Ιλιάδα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ζέη Α.(1984). Κοντά στις ράγες. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ζούπα Σ.(2008). Μαθαίνω τις τέσσερις εποχές. Σαββάλας: Αθήνα.
  • Κέιβ Κ.(2002). Το κάτι άλλο. Πατάκη: Αθήνα.
  • Κλιάφα Μ. Τρομακτικά παραμύθια για ατρόμητα παιδιά. Κέδρος: Αθήνα.
  • Κόραλεκ Τ.(1996). Το αγόρι και το ονειροσέντονο. Ποταμός: Αθήνα.
  • Κορνήλιος Μ.(1986). Η γελαστή πολιτεία. Σύγχρονη εποχή: Αθήνα.
  • Κριεζή Μ.(1993). Αχ, γιατί να είμαι γάτα. Άμμος: Αθήνα.
  • Κριεζή Μ.(1993). Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης. Άμμος: Αθήνα.
  • Κριεζή Μ.(1993). Μια τίγρη φοβερή, φοβερή και τρομερή. Άμμος: Αθήνα.
  • Λοϊζου Μ.(1989). Η Κατερίνα και ο αόρατος στη βροχή. Πατάκη: Αθήνα.
  • Λύτρα Π.(2010). Χελωνονιτζάκια, Η επίθεση των ρομπότ. Modern times: Αθήνα.
  • Μπλαζουδάκη Τ.(2006). Παιχνιδοβιβλία, Παιχνίδια στον αγρό. Susaeta: Αθήνα.
  • Μπουλώτης Χ.(2004). Η πόλη με το ουράνιο τόξο. Πατάκης: Αθήνα.
  • Μπουλώτης Χ.(2011). Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της λεύκας. Polaris: Αθήνα.
  • Παπαδιαμάντης Α. Παιδικά διηγήματα. Δαμιανού: Αθήνα.
  • Παραδοσιακό παραμύθι.(0000). Η γαϊδουρίτσα του δάσους. Διακάκη: Αθήνα.
  • Πλαχούρης Γ.(2004). Το φύλλο που δεν ήθελε να πέσει. Άγκυρα: Αθήνα.
  • Πλέτζερ Μ.(2008). Ζούγκλα- Άκου τη φύση. Πατάκης: Αθήνα.
  • Ρέκος Κ.(0000). Ο Σώτος και ο Τόνης στη ζούγκλα. Susaeta: Θεσσαλονίκη.
  • Ρόκα Ν.(2005). Τα συναισθήματα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ρος Τ.(1991). Η άψογη Ισαβέλα. Σ.Ι.Ζαχαρόπουλος: Αθήνα.
  • Ρώσση – Ζαίρη Ρ.(2000). Οι πιο ωραίες ιστορίες για τα Χριστούγεννα. Μίνωας: Αθήνα.
  • Ρώσση – Ζαίρη Ρ.(2000). Οι πιο ωραίες ιστορίες με τον Άγιο Βασίλη. Μίνωας: Αθήνα.
  • Σαββόπουλος Δ.(2010). Για να γίνει ο χρόνος καινούργιος. Παρα-μυθία.Μέγαρο μουσικής Αθηνών: Αθήνα.
  • Σακκελαρόπουλος Γ.(1995). Μουσικά Παιχνίδια .Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Σουκ Χείζεν Μ.(1986). Γιατί δεν μπορείς να μείνεις μαζί μου. Δωρικός: Αθήνα.
  • Σουκ Χέιζεν Μ.(1986). Είναι δύσκολο να μεγαλώνεις. Δωρικός: Αθήνα.
  • Τζαν Φ.(1999). Ο μικρός Κοκκινολαίμης. Κέδρος: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(1984). Ο ναυαγός κοκκινοτρίχης. Κέδρος: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(1984). Το απίθανο τσίρκο του Μανώλη. Κέδρος: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(2001). Ο μικρός Ερμής .Μίνωας: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(2005). Ο Λούκουλος τρώει βότσαλα. Κέδρος: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(2007). Ο Λούκουλος τρώει πυγολαμπίδες. Κέδρος: Αθήνα.
  • Τριβιζάς Ε.(2008). Ο Λούκουλος τρώει παπαρούνες. Κέδρος: Αθήνα.
  • Φακίνου Ε.(1977). Ντενεκεδούπολη. Κέδρος: Αθήνα.
  • Ψάλτη Ε.(1994). Μια μπαλίτσα φως. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ψάλτη Ε.(1994). Ο μισοαρουραίος. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ψάλτη Ε.(1994). Τα σκιουράκια που χώρισαν. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ψάλτη Ε.(1994). Το μυστικό του νάνου. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.
  • Ψάλτη Ε.(1995). Το ψαράκι που απαντούσε μόνο όχι. Ελληνικά Γράμματα: Αθήνα.